אמא הייתה גאה: ליוויס 501 עושה קאמבק
זוכרים את ליוויס 501? אותו ג'ינס רחב ולא באמת מחמיא חזר לאופנה ומככב בכל בלוג אופנת רחוב. כעת ליוויס חוברים לאתר נט-א-פורטה עם קולקציה על טהרת 501, רק קצת יותר צרה ומעודכנת. זה הזמן להוציא מהבוידעם או לקנות בחנות המפעל
קשה אולי להאמין, אבל אם נרענן את הזיכרון נגלה שהיו שנים בהן המילה "סקיני" עוד לא הומצאה וכשמישהו דיבר על ג׳ינס, הוא לא דיבר בשמות אלא רק במספרים. המספר הנכון היה אחד ויחיד: 501.
הג׳ינס המרווח והגבוה של חברת ליוויס כיכב בשנות השמונים ובעיקר התשעים, וכחלק מהחזרה אל אותו עשור מינימליסטי ו"נורמלי" הג'ינס עושה קאמבק רציני בהחלט. אז אלו מאתנו שהספיקו כבר לזרוק את הג'ינס במחשבה שהוא לא מעודכן או מחמיא במיוחד, זה הזמן להביע חרטה ולרכוש אחד חדש או יד שנייה. העיקר שהמספר יחזור להתנוסס מאחור.
הג'ינס, שקיבל את הכינוי המפוקפק "Mom Jeans" תודות למערכון אלמותי של "סאטרדיי נייט לייב" משנת 2003 הפך בשנה האחרונה לפריט הכי טרנדי בארונן של פאשניסטות מאל.איי ועד פריז, וכעת הוא זוכה לעדכון שיקי במיוחד עם קולקציית קפסולה מסקרנת שהיא שיתוף פעולה של ליוויס ואתר השופינג Net a Porter.
למכנסי הג׳ינס המחודשים קוראים 501 CT – ראשי תיבות של Customized and Tapered (בהתאמה אישית ובהצרה) והם מגיעים בשלושה גוונים כחולים שונים. העיצוב מדגיש את הגזרה הקיימת והצללית המוכרת, אך חתוך מעט ישר יותר במותן, צר יותר בישבן וצמוד יותר ברגליים. על פי המעצב הראשי של ליוויס, ג׳ונתן צ׳ונג, את שינוי הגזרה למד מלקוחות מסורים של החברה שנהגו לתקן בעצמם.
״עיצוב זה פשוט להתבונן באנשים ולתת להם השראה״ סיפר צ׳ונג למגזין Style.com. ״לי ולקארין הילמן, מנהלת עיצוב המוצר בחברה, היו שיחות רבות על איך היינו מצרים את רגלי הג׳ינס 501 שלנו, ואז גילינו שההצרה הזו היא הבקשה השנייה הכי שגורה בפי לקוחותינו, אחרי הגבהת המכפלת. השיחות הובילו די מהר לשיתוף הפעולה, ואז זה כבר הפך למשהו גדול בהרבה".
הג׳ינסים החדשים שייצאו למכירה בתחילת מרץ מיוצרים בעבודת יד במפעלי ליוויס שבסן פרנסיסקו, מבד דנים מובחר המגיע מצפון קרוליינה. על כל זוג ג'ינס מספר סידורי רקום וכן סימני אותנטיות נוספים. ״יש פה הזדמנות לרכוש חתיכת היסטוריה״ כתבה אוקטביה ברדפורד, לקוחה של נט-אה-פורטה. ״זו קלאסיקה מודרנית, אבל הכי חשוב שכמו עם כל ליוויי׳ס, זה פשוט הולך טוב עם כל פריט בארון.״
גם חברת טופשופ ואמריקן אפרל הוציאו את הגרסה שלהן לגזרה הרפוייה והאנדרוגנית, וסביר להניח כי יתר הרשתות גם בדרך, כשבתצוגות רבות בשבוע האופנה האחרון ניתן היה למצוא ג׳ינסים בגזרה המדוברת. מדובר בלוק אהוב על דוגמניות רבות, שאוהבות לצוות לו חולצות בטן צמודות או חולצות משי בהירות, והוא מככב גם בארון של מיילי סיירוס, קלואי סביניי ואן האת׳וויי. אפילו עמנואל אלט, העורכת הראשית של ווג פריז, החליפה את הסקיני הכה מזוהה עמה בליוויס רחב, כך שלאמץ זוג אחד זה כבר בגדר חובה.
רציני?! mom jeans היו הכי חזקים בקיץ הקודם. ולמי שמחפשת- חנויות יד שנייה הן התשובה. אין סיבה לשלם 300 שקל ויותר בטופ-שופ וכד'….
מאת: עדי | 3 בפברואר 2015 | 18:19יא אולי בהזדמנות זו תעלו רשימת חנויות שמוכרות לי וויס או חנויות של לי וויס? כי כבר לא כזה פשוט למצוא
מאת: ענת | 21 בינואר 2015 | 01:54בטח שדוגמניות מתות עליו, צריך להיות ממש רזה בשביל שהוא ישב יפה
מאת: הילה | 20 בינואר 2015 | 10:12מהמם מתה עליו!! איפה קונים?
מאת: רינת | 20 בינואר 2015 | 10:11רק צריך לדעת ללבוש אותו נכון והוא הכי מחמיא שיש
מאת: ספיר | 19 בינואר 2015 | 23:40הוא דווקא ממש מחמיא לרזות מאוד
מאת: חלי | 19 בינואר 2015 | 23:40לא סתם הוא זכה לכינוי הזה… מכוער
מאת: בתאל | 19 בינואר 2015 | 22:39יא הוא מושלם!
מאת: עלמה | 19 בינואר 2015 | 22:38כל פעם מחדש המדור מדווח על טרנדים שנה אחרי אימוצם. בתור מגזין אופנה אתם אמורים לחדש ולעדכן מגמות חדשות, לא לדווח על טרנדים עכשוויים שכבר שמענו עליהם.
מאת: אורח | 19 בינואר 2015 | 18:23מושלם!!! http://www.ofriraban.com
מאת: אורח | 19 בינואר 2015 | 16:19